Retourbeleid – ASP NOARD WEBSHOP
Mijn winkelwagen
Checkout Secure
Welkom bij de webshop van ASP NOARD

Klantenservice

0515-417615 - info@aspnoard.nl

Ma t/m vr bereikbaar van 08:00 tot 16:00

Retourbeleid

Informatie rondom retour & garantie
Neem alstublieft altijd eerst contact met ons op via info@aspnoard.nl alvorens u een retourzending wilt doen. Vermeld hierbij duidelijk uw naam, het ordernummer, welke product(en) u wilt retourneren, de reden van retour en de besteldatum. U ontvangt dan de juiste informatie om uw bestelling geheel of gedeeltelijk retour te sturen. Wij zullen dan samen met u kijken naar de beste oplossing.


Herroepingsrecht
Als privé consument heeft u het recht om uw bestelling geheel of gedeeltelijk tot 14 dagen na ontvangst te retourneren. Na aanmelding van uw retour heeft u maximaal 14 dagen om u bestelling daadwerkelijk te versturen. Met uitzondering op producten die op maat voor u worden gemaakt. Simpelweg omdat deze producten niet standaard zijn, maar speciaal voor u zijn gemaakt.
U bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending en de kosten hiervan. Zodra wij de producten weer in ons bezit hebben, kan het worden gecrediteerd. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief eventuele verzendkosten gecrediteerd, mits de bestelling na controle in een goede staat is ontvangen. Wanneer het product niet meer compleet of heel is, kan het product niet geretourneerd worden.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@aspnoard.nl Vermeld hierbij duidelijk uw naam, het ordernummer, welke product(en) u wilt retourneren, de reden van retour en de besteldatum. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Let op
Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:

- Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten niet retourneerbaar.
- Die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
- Die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
- Die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
- Die snel kunnen bederven of verouderen;
- Waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
- Voor losse kranten en tijdschriften;
- Voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.

Uitzonderingen retourneren
-


Garantie
Op de stalen componenten van het bureauonderstel zit een garantie van 5 jaar. De elektronica van de onderstellen heeft een garantie van 2 jaar. Garanties worden verder bij ieder product afzonderlijk vermeld. Mocht dit niet het geval zijn of u heeft hier vragen over, schroom dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.

Onder de volgende omstandigheden is een product uitgesloten van garantie:

- Aantoonbaar ander gebruik dan in het dagelijks gebruik mag worden aangenomen ten gevolge waarvan beschadigingen zijn ontstaan.
- Een product dat zonder enige kennisgeving vooraf retour wordt gestuurd komt niet voor garantie in aanmerking.
- Wij kunnen helaas geen verantwoordelijkheid of kosten dragen die gemaakt worden door het zelf monteren en transporteren/inhuizen van de goederen.


Productschade melden
Ondanks dat wij alle voorzorgmaatregelen hanteren om schades te voorkomen, komt het in de praktijk helaas toch voor dat onze producten beschadigd kunnen raken tijdens het transport. Neem dan altijd zo snel mogelijk contact met ons op via info@aspnoard.nl

Verpakkingsschade
Bij ontvangst van de producten dient u direct de verpakking te controleren op eventuele beschadigingen. Mocht dit het geval zijn, dan verzoeken wij u deze schade direct te melden bij de transporteur die hiervan een melding zal maken op de pakbon.

Productschade
Na ontvangst van uw bestelling verzoeken wij u deze direct na het uitpakken te controleren op schade of missende onderdelen. In geval van schade dient u het bij ons binnen uiterlijk 3 dagen na ontvangst te vermelden. U kunt dit doorgeven door een e-mail te sturen naar info@aspnoard.nl

In deze e-mail ontvangen wij graag:
- Uw naam
- Het ordernummer
- De besteldatum
- Foto’s van de schade
- Een korte, duidelijke omschrijving van de schade
- Eventueel een foto van de verpakking waar het product dat beschadigd is uitkomt.

Onze klantenservice zal dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen en u informeren over de verdere afhandeling. Uiteraard zullen wij samen met u kijken naar de beste oplossing.

 

Identiteit ondernemer
ASP NOARD B.V.
Rietdekkersstraat 1a, 8601 VH, Sneek
Telefoonnummer: 0515-417615
E/mailadres: info@aspnoard.nl
KvK-nummer: 72177489
Btw-identificatienummer: NL859016936B01

Toegevoegd aan winkelwagen!
Welkom bij de webshop van ASP NOARD Free shipping when you order over XX You Have Qualified for Free Shipping Spend $x to Unlock Free Shipping You Have Achieved Free Shipping Free Shipping For Over $x to Welkom bij de webshop van ASP NOARD You Have Achieved Free Shipping Free shipping when you order over XX ou Have Qualified for Free Shipping